Ota yhteyttä
Kerromme mielellämme lisää! Tavoittajan asiakaspalvelu vastaa mielellään kaikkiin mahdollisiin kysymyksiisi.
support@prospectum.fi
+358 40 358 0600
Arkisin klo 09:00-17:00
Jätä yhteydenottopyyntö
Lähetä meille viesti ja asiakaspalvelu on sinuun yhteydessä 24 tunnin sisällä.
Usein kysyttyä
Tuleeko minulla on Y-tunnus käytössä, jotta voin käyttää Tavoittaja-palvelua?
Tavoittaja on tarkoitettu yritysten ja rekisteröityjen yhdistysten käyttöön. Eli, mikäli sinulla ei ole yritystä tai Y-tunnusta, sinun tulee olla rekisteröidyn yhdistyksen virallinen edustaja. Yksityishenkilöt eivät voi käyttää Tavoittaja.fi -palvelua. Voit rekisteröityä palvelun käyttäjäksi tästä.
Voinko vapaasti määrittää viestiin lähettäjän nimen?
Lähettäjä-kenttään tulee laittaa organisaation nimi tai sitä kuvaava lyhenne. Lähettäjä-kentän teksti ei saa olla harhaanjohtava tai siihen ei voi kirjoittaa esimerkiksi julkisen tahon tai viranomaisen nimeä. Kielletyn lähettäjänimen käytöstä seuraa tilin automaattinen sulkeminen.
Mistä tiedän, menikö lähettämäni viestit perille?
Tavoittajan käyttöliittymässä on viestihistoria -sivu, josta voit tarkistaa viestien lähetysten tilanteen ja viestien läpimenot jopa puhelinnumerokohtaisesti. Huomioithan, että mikäli vastaanottajan puhelin ei ole päällä tai verkossa, viestin toimitus voi viivästyä, kunnes puhelin avataan ja kytketään seuraavan kerran verkkoon.
Miksi lähettämäni viesti ei näy puhelimessa, vaikka sen kerrotaan menneen perille?
Viesti saattaa kuitenkin löytyä puhelimen Viesti-kansion alla olevasta Roskapostit tai Estetyt viestit -kansiosta, jonne puhelin lajittelee joskus virheellisesti saapuneita viestejä. Tämä ominaisuus on puhelinten käyttöjärjestelmään sidottu, eikä meillä ole valitettavasti tähän vaikutusmahdollisuutta. Viesteissä olevat linkit voivat vaikuttaa tähän ja seuraavan kerran kannattaa kokeilla viestin lähetystä ilman linkkejä.
Voinko lähettää viestejä ulkomaisiin numeroihin?
Kyllä. Huomioithan kuitenkin, että ulkomaisiin numeroihin lähetettävistä viesteistä veloitamme kaksin-tai kolminkertaisen määrän krediittejä vastaanottajan maasta riippuen.
Olen unohtanut käyttäjätilini salasanan
Voit uusia salasanasi kirjautumissivun ”Unohditko salasanasi?” linkistä.