Tavoittaja-palvelun käyttöehdot

Päivitetty viimeksi 4.9.2025

Palvelulla tarkoitetaan tässä Tavoittaja -palvelua ja siihen liitettyjä toimittajan lisäämiä ominaisuuksia ja asiakaspalvelua. Palvelu rajoitetaan koskemaan Tavoittaja -palvelun omaa ohjelmistoa eikä sen piiriin sisälly esimerkiksi verkko-operaattoreiden tai muiden 3. osapuolten tarjoamat palvelut, joita Tavoittaja -palveluun on liitetty. Tavoittaja -palvelun kehitys ja palvelimet sijaitsevat Suomessa.  

Toimittajalla tarkoitetaan Tavoittajan omistajaa ja hallinnoijaa Prospectum Oy, Y-tunnus 2353129-3.  

Asiakkaalla tarkoitetaan tässä Tavoittaja -palveluun rekisteröitynyttä yritystä tai yhteisöä ja sen edustajia ja palvelun käyttöoikeuden omaavia henkilöitä.  

  1. Hyväksymällä käyttöehdot asiakas hyväksyy ja vakuuttaa, että tässä kuvatut käyttöehdot on ymmärretty ja niitä noudatetaan. Käyttöehdot on esitetty palvelun rekisteröintilomakkeella ja ne ovat nähtävissä palvelun asiakaskäyttöliittymässä. Palveluun rekisteröityminen edellyttää voimassa olevien käyttöehtojen hyväksymistä.  
  1. Käyttöehtoihin tehtävät muutokset astuvat voimaan välittömästi tai erikseen kerrottuna ajankohtana myöhemmin. Muuttuneet käyttöehdot koskevat kaikkia palvelun käyttäjiä muutoksen voimaantulosta alkaen. Mikäli asiakas ei hyväksy muuttuneita käyttöehtoja, tulee hänen lopettaa palvelun käyttö. Palvelun käytön jatkaminen tarkoittaa voimassa olevien käyttöehtojen hyväksymistä.  
  1. Ehtojen ja sääntöjen noudattamatta jättäminen voi johtaa sopimuksen irtisanomiseen, asiakastilin sulkemiseen, varojen takavarikointiin ja/tai asiakkaaseen kohdistuviin oikeustoimiin.  
  1. Tavoittajaan rekisteröityneen tulee olla rekisteröity yritys tai yhteisö ja palvelun käyttöönottajalla tulee olla oikeus toimia kyseisen yrityksen nimissä oikeudellisena vastuuhenkilönä Tavoittaja-palvelussa. 
  1. Yhdellä (1) asiakkaalla saa olla vain yksi (1) asiakastili Tavoittajassa, ellei tästä ole erikseen Tavoittajan kanssa sovittu. Mikäli yrityksellä tai yhteisöllä on tarve hankkia useampi asiakastili, tulee tästä olla etukäteen yhteydessä Tavoittajaan. 
  1. Rekisteröityessään asiakkaan tulee ilmoittaa kaikki tietonsa oikein sekä huolehtia tietojen muuttuessa omien tietojensa päivittämisestä oikeiksi. Tavoittajalla on oikeus lähettää ilmoittamaasi osoitteiseen tietoa omista palveluista/tuotteista. 
  1. Tavoittajan antamia ilmaisia tekstiviestikrediittejä tai Tavoittajalta ostettuja tekstiviestikrediittejä ei voi muuttaa rahaksi. 
  1. Tavoittajassa ostetut krediitit ovat voimassa 365 päivää uusimmasta ostohetkestä.
  1. Asiakas ymmärtää olevansa itse vastuussa, että palvelua käyttäessään hän toimii Suomen ja Euroopan alueella määrättyjen lakien ja määräysten mukaisesti.   
  1. Palvelun käyttö on tarkoitettu yritysten ja yhteisöjen viestintään ja markkinointiin. Palvelua ei ole tarkoitettu yksityishenkilöiden väliseen yhteydenpitoon. 
  1. Asiakkaan tulee tekstiviestejä lähettäessä ottaa huomioon, että tekstiviestin sisältö tai lähettäjänimi ei saa olla millään muotoa loukkaava, solvaava, halventava, harhaanjohtava tai hyvien tapojen vastainen. Asiakas on vastuussa kaikesta käyttämästään tekstiviestin sisällöstä ja lähettäjän nimestä. 
  1. Epäiltäessä palvelun väärinkäyttöä, Tavoittaja pidättää oikeuden valvoa viestiliikennettä. 
  1. Mikäli Tavoittaja havaitsee tai epäilee asiakkaan toimivan käyttöehtojen vastaisesti, on Tavoittajalla oikeus välittömästi sulkea asiakkaan asiakastili ilman erillistä ilmoitusta. Suljetun tilin krediittejä ei hyvitetä. 
  1. Tavoittaja säilyttää asiakkaan Tavoittajaan tallentamia yhteystietoja salattuina. 
  1. Asiakkaan tulee säilyttää Tavoittajalta saamaansa salasanaa niin, että se ei ole ulkopuolisten saatavissa. 
  1. Mikäli asiakas huomaa, löytää tai on tietoinen Tavoittajassa olevasta tietoteknisestä ongelmasta tai vastaavasta mikä haittaa tai voi olla haitaksi Tavoittaja -palvelulle, tulee asiakkaan tästä välittömästi ilmoittaa Tavoittajan asiakaspalveluun. Mikäli asiakas tahallaan käyttää jotain teknistä tai muuta ongelmaa hyödyksi, on Tavoittajalla oikeus hakea vahingonkorvauksia täysimääräisinä. 
  1. Mikäli tulee ilmi, että asiakas väärinkäyttää saamiaan ilmaisia tekstiviestikrediittejä esim. keksityillä asiakastiedoilla, on Tavoittajalla oikeus laskuttaa kaikki väärin käytetyt tekstiviestikrediitit täysimääräisenä. Lisäksi Tavoittajalla on oikeus laskuttaa kaikesta selvitystyöstä tai muusta työstä mikä liittyy kyseiseen väärinkäytökseen / väärinkäytöksiin 120 euroa + Alv 25,5% eli 150,60 euroa tunnilta. Minimilaskutus on kolme (3) tuntia, yht. 451,80 eur sis ALV. 
  1. Mikäli asiakas maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Tavoittaja eli Prospectum Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. 
     
    Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. 
     
    Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7, Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 JYVÄSKYLÄ 
    Puhelin: 020 718 1830, www.paytrail.com 
  1. Tavoittaja ei ole vastuussa, mikäli asiakkaan järjestelmään tallentamat tiedot (osoitelistat, yhteystiedot, pankkitiedot tai muut asiakkaan lisäämät tiedot) häviävät, vahingoittuvat järjestelmävirheen takia tai ovat kerätty lakien tai säädösten vastaisesti. Asiakas ymmärtää, että tietojen säilytys on pyritty tekemään mahdollisimman turvallisesti ja monipuolisesti mutta tietoteknisen tai muun virheen mahdollisuutta ei voi ikinä sulkea pois. Tavoittaja -palvelu ei voi koskaan olla asiakkaan ensisijainen ja ainoa säilytyspaikka tallentamilleen tiedoille. 
  1. Tavoittaja ei ole vastuussa, mikäli asiakas ei juuri haluamallaan hetkellä saa lähetettyä tekstiviestejä tai mikäli Tavoittaja on hetkellisesti suljettu. Palvelun ruuhkautuessa viestien lähetysajankohta voi mahdollisesti viivästyä tai lähetysnopeus olla normaalia hitaampi. 
  1. Asiakas vastaa Tavoittajaan tallennettujen yhteystietojen käyttöoikeudesta. Asiakkaan tulee huolehtia, että yhteystietoja säilytetään ja hyödynnetään voimassa olevien tietosuojaa koskevien lakien ja asetusten mukaisesti, katso esim. https://gdprinfo.eu/ 
  1. Tavoittaja-palvelussa viestien lähetyshistoriasta on nähtävissä vastaanottajien tiedot kuluvan vuoden ja sitä edeltävän kalenterivuoden osalta. Esimerkiksi, vuoden 2024 aikana on nähtävissä viestien vastaanottajatiedot vuoden 2023 alusta alkaen. Kalenterivuoden vaihtuessa vuoteen 2025, poistetaan vuoden 2023 ja sitä aikaisemmin lähetettyjen viestien vastaanottajatiedot. 
  1. Mikäli asiakas ei ole lähettänyt Tavoittaja -palvelusta kahden peräkkäisen kalenterivuoden aikana yhtään viestiä, on Tavoittaja-palvelulla oikeus poistaa asiakkaan tili ja tilille tallennetut tiedot. Tiliä tai tallennettuja tietoja ei voi palauttaa. Tilin poiston jälkeen asiakkaalla on oikeus avata uusi tili. 
  1. Tavoittaja ei ole vastuussa, mikäli asiakas ei juuri haluamallaan hetkellä saa lähetettyä tekstiviestejä tai mikäli Tavoittaja on hetkellisesti suljettu. Palvelun ruuhkautuessa viestien lähetysajankohta voi mahdollisesti viivästyä tai lähetysnopeus olla normaalia hitaampi. 
  1. Tavoittaja vapautuu kaikista vastuista Force majeure tilanteessa. Ylivoimaisia esteitä ovat esimerkiksi luonnonmullistukset, sotatila, verkkohyökkäys ja muu vastaava tilanne mitä ei voi ennakoida ja mikä vaikuttaa radikaalisti toimintoihin. 
  2. Tavoittaja pidättää oikeuden muutoksiin hinnoittelussa.
  3. Käyttöehtoja tulkittaessa sovelletaan aina Suomen lakia ja ongelmat pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan yhteisillä neuvotteluilla. Mikäli yhteiset neuvottelut eivät tuota tuloksia, lähdetään asiaa käsittelemään tarvittaessa Jyväskylän käräjäoikeudessa. 

Sopimusehdot ovat voimassa toistaiseksi. Tavoittajalla on oikeus muuttaa sopimusehtoja. Kaikista muutoksista ilmoitetaan Tavoittajan kotisivuilla osoitteessa www.beta.tavoittaja.fi.

Scroll to Top