Kerää tietoa Tavoittajan
tekstiviestikyselyiden avulla
Liitä tekstiviesteihin kysely, jonka avulla keräät helposti ja nopeasti tietoa kohderyhmältäsi.
Palautetta hetkessä tekstiviestillä
Tekstiviestikysely on tehokas tapa kerätä tietoa ja saada vastauksia sinulle tärkeältä sidosryhmältä, esimeriksi asiakkailta, jäsenistöltä, henkilöstöltä tai vaikkapa tapahtuman osallistujilta. Tekstiviestillä tehtävän kyselyn edut ovat merkittävät ja yhä useampi yritys kerää tietoa asiakastyytyväisyydestä ja kerää palautetta juuri tekstiviestien avulla.
Tekstiviestikyselyn avulla on kätevää suorittaa myös esimerkiksi gallup-kyselyitä, kartoittaa mielenkiintoa uusiin palveluihin, pyytää vahvistamaan puhelimessa sovittu tilaus tai toteuttaa äänestyksiä ja henkilövaaleja.

Helppous
Tavoittajan tekstiviestikysely on helppo luoda ja voit hyödyntää aikaisemmin tehtyä kyselyä uudelleen. Kyselyyn voit lisätä erilaisia tietokenttiä, NPS-asteikon ja määritellä vastauksien skaala-asteikon vapaasti.
Nopeus
Tekstiviesti avataan aina ja sen avulla tehtävään kyselyyn vastataan käytännössä heti, koska vastaaminen käy helposti. Tekstiviesti on nopeudessaan ylivoimainen keino kerätä tietoa isoltakin kohderyhmältä.
Luotettavuus
Tekstiviestien läpimeno on käytännössä 100% ja voit luottaa, että viestisi ja kyselysi päätyy perille. Tekstiviesti tavoittaa myös henkilöt, joiden tavoittaminen muilla keinoin on haastavaa. On perustellusti sanottu, että “tekstiviesti on maailman demokraattisin viestintäkanava”.
Seuranta
Ole valmiina, kun kysely lähtee matkaan. Saatat yllättyä saapuvien vastausten määrästä ja nopeudesta. Voit reagoida saapuvaan tietoon välittömästi ja Tavoittajan tarjoamiin selkeisiin vastausraportteihin kannattaa perehtyä viiveettä.
Haluatko lisätietoja?
Kerromme mielellämme lisää! Asiakaspalvelumme vastaa mielellään kaikkiin mahdollisiin kysymyksiisi.